2010. jan. 30.

Téli varázs















15 megjegyzés:

Ildifolt írta...

Ezek nagyon szép képek!
Mindig is szép a tél, de most itt ezek! Hangulatosak.
Amíg Te sétáltál és fényképeztél, én a benti meleget élveztem, olvasgattam.

Felhőlány írta...

Gyönyörű képek! :) Csendet, békét tükröznek. Remélem holnap nekem is lesz lehetőségem sétálni ebben a fehérségben. Szép estét Sofia! :)

Névtelen írta...

:o) csudas kepek Sofia!

Kristina

Bodzás Vendégház írta...

Sofia, ma megint csudásakat "kattintgattál" !

trendo írta...

Gondolkoztam, mennyire lephetett el a hó? De a képeket elnézve úgy tűnik, a gépe tartó kezed még kiért belőle. És nem is nagyon remegett... Biztosan még "sportolás" előtt voltál. Remélem, a lépcsők már tiszták, mert különben még a küszöbödig se jutok el... :)))

Lívia írta...

Lányok, köszönöm, és szép napot nektek:)

Lívia írta...

Trendo, valamire ráérezhettél, mert majdnem beszakadtam a kisdunán. Azután menekülőre fogtam, mire jó nagyot estem. De a lélekjelenlét...a gépet jó magasan felfelé tartottam:)
A lépcső tiszta. Tiszta hó:)

trendo írta...

Tegnap én is elestem. De nem érzem elesettnek magam :) Remélem, Te sem!

Lívia írta...

Trendo,:) 20 centis hóba estem. Szavam sem lehet:)
Éppen most keresem,hol lehet megrendelni a könyvedet,amit Évánál láttam. Nagy sámán múltam van ám:)

trendo írta...

Meg lehet a neten keresztül rendelni a Püski kiadónál, vagy az internetes terjesztőknél. Ha beütöd a Google-ba a címet, akkor több találatot is mutat, kb. azonos áron és feltételekkel. Igaz, ők nem tudnak dedikált példányt küldeni, de ez gondolom, úgysem fontos. Én se szeretek könyvbe belefirkálni, gondolom, Te is így vagy vele :) Köszönöm megtisztelő érdeklődésedet és érdekelne véleményed könyvemről, ha elolvastad. mail: gyula.kajuk@gmail.com

Lívia írta...

Köszönöm,Trendo! Írni fogok, ha elolvastam:)

trendo írta...

Ez a mű nekem a szívem csücske. Furcsa előjelek után írtam meg. Véletlenszerű volt, hogy kiadóra lelt a mű. Most meg lappang,lopakodik, mint a Kék Asszony a ködben. Ám aki akar,az rátalál, mégiscsak. Bízom benne, hopgy a Te leked gazdagodik a művem elolvasásától. Az enyém meg a Te lelked őszinte rezonanciájától.

Lívia írta...

Már megrendeltem és kíváncsian várom:)

trendo írta...

Vajon megérkezett-e a kis könyv a Nagyasszonyhoz? :)

Lívia írta...

Sajnos, még nem. Azt mondták, néhány napon belül küldik. Talán hétfőn már megkapom:)