2010. jan. 29.

Hosszú séták, csendes napok




"A szellem készenléte a bölcsesség."


Shunryu Suzuki







"Nem gáncsolok és nem dicsérek. Csupán megfigyelek."


Stendhal





"Aki nem tud csodálkozni és borzongani a az élet titokzatos szentélyében, az olyan, mint a halott, akinek a szemei becsukódtak."


"A legszebb dolog ami embernek osztályrészül juthat, az élet misztériuma."


"A valóság csupán illúzió, bár nagyon kitartó."



Albert Einstein







"Én egy mélységesen vallásos hitetlen vagyok. Ez egy új vallásféle."



Albert Einstein




10 megjegyzés:

Ildifolt írta...

Látom, behúzódtál a kandalló melegébe elmélkedni. Jó is az!

Éva írta...

Sofia, nagyon jók a képeid. Árad a béke belőlük. A többiből, de ezek különösen tetszenek.Szívesen vagyok itt nálad, szívesen olvasok,ha néha hallgatok is.
Békés hétvégére vágyom,puha plédes, gyertyafényes, könyves, teás január végi hétvégére.

Lívia írta...

Szia Compot! Jó bizony...bár inkább csak élek, mint elmélkedem:)

Lívia írta...

Éva, köszönöm. Éppen most készültem hozzád, én is nagyon kedvelem a blogodat.
És csodás, meghitt hétvégét kívánok:)



Compot, Neked is!

Üveggyöngyjátékos írta...

Einstein jó példa a racionális és az irracionális harmóniájára.

Üveggyöngyjátékos írta...

Szép hétvégét mindenkinek, és töltsünk minél több időt a szabadban!

Lívia írta...

Neked is szép hétvégét Üveggyöngyjátékos! Éppen most jöttem meg egy nagy sétából, kiélvezem a telet, amíg lehet. És fotózom:)

Üveggyöngyjátékos írta...

Én most értem haza a korcsolyázásból:)

Lívia írta...

Hú, de jó neked. Én nem tudok, egyszer próbáltam, felálltam benne, majd visszaültem és befejeztem korcsolyázó pályafutásomat. Nemsokára nordic walkingozni fogok. Tudod az a síbotos gyaloglás. Plusz jóga és úszás. Semmi megerőltető:)

Névtelen írta...

:o) szép hétvégét kívanok Mindannyiunknak, korcsolya, teli seta mhm...hmm.
Jol teszed, hogy fotozol :o) Sofia igy kicsit erzem is a teli seta "melegét" :o)

Kristina