2010. jan. 29.

Sétálok, sétálok....











9 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Szép fotók. Hogy ez a január milyen gyönyörű tud lenne! Mégis milyen elegem van belőle...

Bodzás Vendégház írta...

Lenne helyett lenni! Adhatna lehetőséget a rendszer a helyesbítésre más módon is!

Üveggyöngyjátékos írta...

Igen, szép... Ha olyan helyen élsz, vagy el tudsz utazni, ahol ez megmutatkozik. De a városban többnyire :(

Névtelen írta...

... egy kis dombra lecsücsülök :o) csüccs :o)

A legelső kép nagyon tetszik!! A többi is szép!

Jó itt lenni.

Kristina

Éva írta...

Látom, szép napod volt! Szeretném, ha tovább tartana a január. Kiélveztem fehérségét, fagyos napjait.

Éva írta...

Újra itt, nálad kezdtem a napot. Nyugalmat adsz! Régi bejegyzéseid olvasgattam, de leginkább a képeket nézegettem. Árad belőlük a tisztaság, derű, nyugalom. Szép az otthonod, a környezeted. Nagyon jó a blogod, harmónia mindenhol.
A joghurtos kuglóf receptjét elvittem. Köszönöm.

Lívia írta...

Köszönöm nektek a látogatást és a kedves szavakat:) Itt most szakad a hó, úgyhogy lassan elindulok "túrázni" és havat lapátolni. További szép hétvégét, lányok!:)

Éva írta...

Kissé vágyakozva néztem egy időjárásos oldalt. Itt süt a nap, ha nem is erősen, és + 2.3 fok van.Most puha hóra vágynék,ezért a vágyakozás, de az ország nyugati szeglete nem kap.
Túrázz, és lapátolj! Tulajdonképpen az sem rosz!

Lívia írta...

Nem vagyok túl messze tőled, simán odaérhet a hó:) Itt már jó nagy.