2010. jan. 1.

Szilveszteri buli Manóval


Manó kutyám nagyon fél a tüzijátéktól, így már néhány éve velem tölti a szilveszter éjszakákat. Nem mintha ez részemről áldozat lenne, hiszen minimum Johnny Deppnek kellene buliba hívnia, hogy magassarkúba bújjak és ne az alvást válasszam. Manó még a minusz húszban sem szeret benn a lakásban, de szilvszterkor, amikor durrogtatnak, békésen szuszog mellettem, bárhová megyek feláll, követ, és a lábaimhoz fekszik. Nagyon szeretem, mert igazából nem egy bújós, hízelgős fajta, mégis árad belőle a szeretet. Úgyhogy, lehet még Johnnynak sem lenne esélye.







9 megjegyzés:

bodzazsuzsa írta...

Az a betyár Johnny Depp ha ezt olvasná, lekonyulna a nemlétező bajsza :)

Raindrop írta...

Jaj de kis tündérbogár! :DDDDD
Megzabálom azt az édes kis pofáját!!!
Gondoltam a nagy durrogtatás közben arra, hogy most hány kutyusnak van halál félelme.
Miénk is, az összes fél, hátrálnak az ajtótól, de ugatnak. Az előző kutyusunk szilveszterkor mindig bebújt a fürdőszobába a mosógép mögé. :( Alig tudtuk kiszedni onnan.

Szóval szeretem Depp bácsit, de inkább Manó uraságot választanám!

Maruxa írta...

Feliz año sofia, todo lo bueno para ti.
Un beso, Maruxa.

Daisy írta...

Én is részvéttel gondolok ilyenkor a kutyusokra, mert a miénk is nagyon félt. Mindég a szobában volt, de úgy lihegett, hogy " majdnem szétesett". Semmivel sem tudtuk megnyugtatni, hiába volt mellettünk. A cicánk csak behúzta a fülét és elbújt az ágy alá. Ő is félt, csak másképp dolgozta fel.

napmátka írta...

Csodahelyes a kutyusod!
Áldott, örömteli új esztendőt kívánok!

Renata írta...

Azt hittem csak én vagyok ilyen alvós tyúk típus (mármint a tyúkokkal fekszek). :))

Boldog, sikeres új évet kívánok egészségben, szeretetben!

Lívia (Sofia) írta...

Köszönöm mindenkinek:) Manó Depp nevében is (egy barátom nevezte el így a bejegyzés után:)
BUÉK:)



Maruxa, muchas gracias, y deseo un muy feliz 2010 para tí y para tu familia!
Un grande abrazo:)

Eva írta...

Szia! Micsoda meghitt, békés képek. Nagyon szeretem az ilyen hangulatokat.

Sofia írta...

Szia Éva! Milyen fura, éppen ma találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik. Örülök, hogy itt jártál:)