2010. jan. 1.

Szilveszteri buli Manóval


Manó kutyám nagyon fél a tüzijátéktól, így már néhány éve velem tölti a szilveszter éjszakákat. Nem mintha ez részemről áldozat lenne, hiszen minimum Johnny Deppnek kellene buliba hívnia, hogy magassarkúba bújjak és ne az alvást válasszam. Manó még a minusz húszban sem szeret benn a lakásban, de szilvszterkor, amikor durrogtatnak, békésen szuszog mellettem, bárhová megyek feláll, követ, és a lábaimhoz fekszik. Nagyon szeretem, mert igazából nem egy bújós, hízelgős fajta, mégis árad belőle a szeretet. Úgyhogy, lehet még Johnnynak sem lenne esélye.







9 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Az a betyár Johnny Depp ha ezt olvasná, lekonyulna a nemlétező bajsza :)

Raindrop írta...

Jaj de kis tündérbogár! :DDDDD
Megzabálom azt az édes kis pofáját!!!
Gondoltam a nagy durrogtatás közben arra, hogy most hány kutyusnak van halál félelme.
Miénk is, az összes fél, hátrálnak az ajtótól, de ugatnak. Az előző kutyusunk szilveszterkor mindig bebújt a fürdőszobába a mosógép mögé. :( Alig tudtuk kiszedni onnan.

Szóval szeretem Depp bácsit, de inkább Manó uraságot választanám!

Maruxanascimento @ gmail.com írta...

Feliz año sofia, todo lo bueno para ti.
Un beso, Maruxa.

Daisy írta...

Én is részvéttel gondolok ilyenkor a kutyusokra, mert a miénk is nagyon félt. Mindég a szobában volt, de úgy lihegett, hogy " majdnem szétesett". Semmivel sem tudtuk megnyugtatni, hiába volt mellettünk. A cicánk csak behúzta a fülét és elbújt az ágy alá. Ő is félt, csak másképp dolgozta fel.

erős ildikó írta...

Csodahelyes a kutyusod!
Áldott, örömteli új esztendőt kívánok!

Renata Kalman írta...

Azt hittem csak én vagyok ilyen alvós tyúk típus (mármint a tyúkokkal fekszek). :))

Boldog, sikeres új évet kívánok egészségben, szeretetben!

Lívia írta...

Köszönöm mindenkinek:) Manó Depp nevében is (egy barátom nevezte el így a bejegyzés után:)
BUÉK:)



Maruxa, muchas gracias, y deseo un muy feliz 2010 para tí y para tu familia!
Un grande abrazo:)

Éva írta...

Szia! Micsoda meghitt, békés képek. Nagyon szeretem az ilyen hangulatokat.

Lívia írta...

Szia Éva! Milyen fura, éppen ma találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik. Örülök, hogy itt jártál:)