2010. jan. 18.

Téli képek













8 megjegyzés:

Felhőlány írta...

Gyönyörű képek! A második a kedvencem, ott már a tavasz is belopódzik a zöld szín személyében... :))

Lívia írta...

Köszi:) Az borostyán, jó sok van errefelé. Nagyon szeretem ezt a belógós részt.

Bodzás Vendégház írta...

Felhőlány megelőzött: az én szívemet is a fagyos-szürke gyönyörű képek közt a zöldellést sejtető kép fogott meg leginkább, ebből is látszik, mennyire vágyakozunk már a zöld szín után...

Raindrop írta...

Én a csupa havas fotókat választom... :)
Gyönyörűek!

Timtom írta...

Gyönyörű tájról gyönyörű képek :) Nagyon tetszenek :)

Lívia írta...

Sziasztok lányok! Köszönöm a látogatást:)

Névtelen írta...

Kevdes Sofia :o) az utolsó előtti a legkedvesebb nekem :o) de mindegyik tetszik NAGYON!!
Szeretettel gratulálok! Szép a zene is Nálad, illik a tartalomhoz! Kristina

Daisy írta...

Én a havas képekre szavazok! Télen hó kell, mégpedig pontosan ilyen. Fehér fák, fehér kerítések, fehér utak. Ilyen helyen szeretnék élni novembertől februárig. Akkor még a hideghez is másképp viszonyulnék.
Sofia, nincs protekciód?