2010. aug. 8.

Kő, rózsa, kövirózsa

















7 megjegyzés:

Éva írta...

Régi nagyszülői ház pajtájának teteján volt kövirózsa. Házat eladtuk, mentettünk át kövirózsát onnan. Most anyu erkélyén van cserépben kert híján, és nagyszüleim sírján is van belőlük.
Mindig az mondta nagymamám, hogy fülbe kell cseppenteni fülfájás esetén. Gondolom, így igaz.

Thrini írta...

Csodásak!!!

Névtelen írta...

Szia Sofia :o) különösen az első nagzon tetszik :o) Gratulálok, Kristina

Erika írta...

Gyönyörű minden, a képek, a virágok, a kert...

Martha írta...

Igen... én is ezt hallottam gyógyító hatásáról...
Szeretem én is ezeket a kövek között növő gyönyörűségeket , nem kell gondozni- igénytelenek, de annál szebbek... ha javasolhatom még a 'Saxifraga' kőtörőfüvet ezernyi színárnyalatát-kecses virágaival...

Pamlerva írta...

Csodálatosak ezek virágok...nemcsak szépek,hanem hasznosak is.

Lívia írta...

Thrini, Kristina, Erika, Phaedra köszönöm!:))

Éva, tavaly már írtam a kövirózsáról, mint gyógynövényről, de azt nem tudtam, hogy régen úgy tartották, hogy a tetőn nyíló kövirózsa megvéd a villámlástól.


Martha, köszi, bármit javasolhatsz, hálás vagyok érte:)



Szép hétvégét mindenkinek!:)