2010. júl. 10.

Reggel a Dunán





















12 megjegyzés:

Chiara írta...

Csodás lehet, ébredés után, itt feltöltődve kezdeni a napot!
Gyönyörű helyen laksz!

Monika írta...

De gyönyörűűűűűű!Ilyen közel van hozzád a Duna,hogy köntö9sben ki tudsz menni kávézni?
Mesés....

Lívia írta...

Chiara, köszönöm! Igen, csodás, ez a kedvenc napszakom:)

Lívia írta...

Mammka, köszi, igen, nagyon közel van, kb 50-60 m, de volt már hogy csak 20 volt:)

Felhőlány írta...

De jó ezt újra látni, hogy ismét mezítláb tapicskolsz a köveken... :) Megnyugtató látvány a Duna a régi "méretében"... :)

Monika írta...

Akkor a kerted végében van egy kiskapu ,azt kinyitod és kisétálsz a vízhez????Hűűűű!:)
A szúnyogokkal mit csinálsz?Este....

Lívia írta...

Felhőlány, alig vártam én is, és képzeld, ma úsztam is már!



Mammka, majdnem, oldalt van a kapu. A tavaly dec.22-i bejegyzést ha megnézed, ott látszik a lépcső, ami mellett lakom. Ott lemegyek és 20 m a Duna. Ha sok a szúnyog, nem megyek ki:) Nem szeretem magam kenegetni. Volt olyan nyár, hogy egy sem volt. Ez most nem olyan:)

Atkáriné Terike írta...

Nagyon szép képek! Minden képről a nyugalom sugárzik. Jó volt itt lenni. Üdvözöllek Terike!

Kőrösi Mercédesz írta...

Szia Sofia, ugyanezeket a kérdéseket akartam feltenni, de látom, sokan így gondolkodunk: házipapucskában ;) kisétálni a Dunához reggel egy illatos kávéval??? Ez csodás lehet!!! És öröm, hogy így tudod élvezni! Sokszor látok nálunk, a Mecsekoldalban gyönyörűen kihasználható helyeket, házikókat, és a benne lakók úgy elhanyagolják, mintha nem érzenék, micsoda áldás egy ilyen helyen élni, nem a négy fal között... Legyen benne sok-sok örömed továbbra is!
Merci

Lívia írta...

Terike, köszönöm! Gyere máskor is!


Merci, ez valóban csodás! Igaz, amit írsz, itt körülöttem sem boldog mindenki, bár sokan hiszik azt, ha ilyen helyen élnének, boldogabbak lennének, de ez nem így működik, legfeljebb egy darabig. Köszönöm szépen a látogatást, legyen szép napod!

Pamlerva írta...

Most érzem igazán,hogy mennyire hiányzanak az ilyen pillanatok.
Nagyon szeretem ezt az érzést,ami átjött...

Lívia írta...

Phaedra, üldögélj velem itt a parton:)