2010. júl. 17.

Mai program. Többnyire vízszintesen.









10 megjegyzés:

Éva írta...

Egyelőre függőlegesesn vagy ülve... Boltból éppen visszajöttem.
Tetszik az első kép az árnyék miatt. A vízparti a piros miatt. A többi meg csak úgy a könyv, a fű, és a kalap miatt! De a víz és a kavics sem rossz!:-)))

Csillagos írta...

Mi most megyünk Esztergomba a Palatinus tóra fürdeni, mert nem lehet itthon kibírni. Én, aki nem vagyok izzadós, már egy kádnyi vizet verejtékeztem, elegem van... Mi lenne, ha még izzadós is lennék?:)

Lívia írta...

Éva, már én is bejöttem, majd délután megyek a partra. Dél körül itt a legjobb, benn a házban:)

Lívia írta...

Csillagos, jól teszitek! Én sem vagyok izzadós, de itt olyan párás a levegő, hogy rólam is szakad a víz. De majd jókat úszkálok délután. Jó strandolást kívánok nektek:)

Nyárády Károly írta...

Tetszenek nagyon ezek a fotók. Hangulatosak, maguktól beszélnek, és tökéletesen integrálódnak a témába. Ez bizony nem mindennapi szakértelmet jelent. Ez művészet!
Üdv!

Lívia írta...

Karesz, szeretettel üdvözöllek! Köszonöm a dícséretet, és örülök ha tetszenek a képeim. Meglehetősen ösztönösen fotózok, nem értek hozzá kicsit sem, egyszerűen csak élvezem. És ez a lényeg:)

sat. írta...

Mi jót teccett olvasni vízszint, ha szabad kérdni? További kellemes idő-töltést!

Lívia írta...

Szia Sat!
Egy régi kedves könyvet olvastam újra, ami egy időben sokat segített nekem. Wayne Dyer, A szándék hatalma
Örültem neked:)

sat. írta...

Kösz sziepen. Az bi' nagy: idvünk, gyerekink, sőt még istenünk léti es hatalmába' van. Szeretetteljes inspirálást a lyányotokkal. Örömünkre a mienk is hazagyütt a mesebeli három fiú mellé a színesek mellől - +erősödni, segítni, gyógyítni. ( http://sztandit.blogspot.com/2008/04/gyerekek.html )

Lívia írta...

Köszönöm, Sat, és nektek is csodás napokat kívánok:)