2011. márc. 14.

Műtét után













6 megjegyzés:

Ildifolt írta...

A monitor nézegetős különösen tetszik. Nagyon édesek a gallérral. Na, de majd csak lekerül róluk.

Éva írta...

A szükéges rossz...!
Szeretem a macsekos képeket!

Lívia írta...

Sziasztok! Szerintem holnap már leveszem róluk, viszont szombatig nem mehetnek még ki. Utána pedig nagytakarítás:)

Daisy írta...

Valószínűleg lemaradtam valamiről. Mire operálták a cicusokat?
Ha ivartalanítás volt és lányok, akkor tényleg jogos a bezártság, bár régebben nekünk nem volt gallér.
A mi fiúnkat decemberben operálták,estére kijózanodott, de már késő este ki kellett engedni. Reggel jött vissza. Szerencsére nem történt semmi vele, pedig akkor még a lába is fel lett tárva.
Amikor a lábát másodszor operálták, az nehezebb eset volt, de erről írtam is.
Azért remélem jól bírják a cicusok?

Lívia írta...

Szia Daisy! Lányok és ivartalanítás volt, de már depressziósak itt benn. Magától felszívódó varrataik vannak, szerintem már levehetném a gallért, nem? Csipke is műtve lett, ő fiú és már kinn rohangál. Szóval a lányok nem jól bírják a bezártságot:(

Daisy írta...

Ha jól viselik el a gallért, akkor talán a sebet sem fogják rágni.
Annak idején mi két nap múlva kiengedtük a cicánkat.