2010. szept. 15.

Őszi séták

























11 megjegyzés:

Mammka írta...

Ezen a kis ösvényen mész le a partra?Csodás!

Sofia írta...

Mammka,nem épp ezen, de hasonló. Igen, csodás, bár ezen a nyáron nem nagyon tudtam fotózni. Talán most:)

Compot írta...

Az az első kép, az valami csodás. Rögtön a szívem csücske lett. Nagyon tetszik. Van még itt néhány festményhez hasonlító. Szép fotókat készítesz.

Éva írta...

Ennyire sárgul nálatok már minden? Itt még elég jól tartja magát a zöld.

Sofia írta...

Compot, köszönöm! Már nagyon hiányzott, hogy a Dunát fotózzam!


Éva, foltokban már sárgul, de még vannak csupazöldek is. De úgy emlékszem itt tényleg előbb jön az ősz minden évben, színeiben mindenképp.

m írta...

Nagyon köszönjük az élményt! Messze van innen a Duna, de idevarázsolod, örülök neki!

Sofia írta...

Merci, nagyon szívesen! Hasonlóan vagyok Péccsel:)

Mammka írta...

Még 1x megnéztem az összes képet,meseszép arrafelé!!!!Nem volt sok a szúnyog?
Nagy kérés,ha lefotózod nekem azt az ösvényt,ahogy lejutsz a partra köntösben a bögréddel?:)

Sofia írta...

Mammka, most megint több a szúnyog, de már nem sokáig:)
Dehogy nagy kérés, de a lépcső nem túl szép, mióta felújították(májusban) minden báját elveszítette. Viszont magassarkúban is tudok rajta közlekedni:) Majd hozom a fotókat.

Mammka írta...

DEJÓ!!!!köszönöm!te a nem szép lépcsőből is tudsz varázsolni!:)

Sofia írta...

Mammka, a hétvégén nem voltam itthon, de nemsokára jönnek a képek:)