2011. ápr. 23.

Az én Toscanám

















14 megjegyzés:

Gigike írta...

Szép.... :) nagyon..

a könyvet én is olvastam.. szép húsvétot!

Barbara írta...

Oh, és pont a Napsütötte Toscánát olvasod :) Igen, ilyen környezetben a legjobb olvasni ezt a könyvet, és szerencsére az idő is nekünk kedvez :)

Kellemes Ünnepeket kívánok!

Thrini írta...

Szépséges és hangulatos a látvány! :)

Kellemes, napsütéses Húsvétot kívánok!

Erika írta...

Óóó, gyönyörű helyen vagy!!:))

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok!

Rory írta...

Újra és újra elvarázsolsz! Áldott ünnepet!

Mónika írta...

Nagyon szép és hangulatos!
Kellemes ünnepeket kívánunk!

Lívia írta...

Sziasztok! Köszönöm nektek a látogatást és én is nagyon szép ünnepeket kívánok:)

Ildifolt írta...

Ezt a könyvet én is nagyon szeretem, és mindent, ami a témával kapcsolatos. Még mindig nagyon szép a kerted, sőt, egyre szebb. Az a fehér üveges tárgy, az egy mécsestartó? Nagyon helyes darab.

Lívia írta...

Szia Compot! Igen, az egy mécses v. gyertyatartó. A kert tényleg egyre szebb és alig várom, hogy nyíljona rózsa, tudod, nekem az a szívem csücske. Ki is bővítem idén a rózsakertet. Szép napot:)

Ildifolt írta...

Jaj, a rózsákat én is nagyon szeretem. Nálunk az utcán végig rózsák vannak, a kertben is egyre több gyönyörű példány telepszik meg.

Györgyi írta...

Sikerült epret ültetned? A kerted most is gyönyörű, mint mindig. A fényeid pedig Toskána hangulatával töltik meg a képeidet.

Éva írta...

Nagyon szeretem én is azt a mécses v. gyertyatartót. Mindig felfigyelek rájuk, ha bárhol látok ilyet. Nekem kicsiben van hasonló.

Felhőlány írta...

Szia Sofia!

Gratulálok Nektek a "legkisebb" családtaghoz! :) - olvasgatom a korábbi bejegyzéseidet...

Lívia írta...

Györgyi, nem sikerült, szerintem elkéstem vele. És köszi, próbálom folyamatosan szépítgetni a kertet. Lassan már több fotó lesz:)

Éva, már régen vágytam egy ilyenre, most olcsón összejött:)

Felhőlány, nagyon köszönöm! Még 3 hónap, és jönnek a babafotók:)