2010. okt. 9.

Napsugaras, fahéjas cappuccino



















10 megjegyzés:

Barbara írta...

Hmmm...szinte érzem az illatát :)

Kőrösi Mercédesz írta...

Váó, én is fahéjjal iszom! Persze nincs az én kávémon ilyen klassz hab... Tejhabosítóval készíted?

Lívia írta...

Mephaela, cappuccino függő lettem....:)

Merci, ...mióta megvan a tejhabosítóm:)

Amúgy a fahéj még jó emésztés serkentő és zsírégető is:)
Szép estét mindkettőtöknek!

Monika írta...

Micsoda Édenkert!:)
Mesés fotók!....

Erika írta...

Illatok, színek, napsütés... Kell ennél több?:))

Én a kávét is úgy készítem, hogy teszek bele egy kis fahéjat, és így főzöm le. Nagyon szeretem ahogy a két íz keveredik!

Lívia írta...

Mammka, a kertem már nem olyan fotogén, csak pici részleteket fotózok:)

Erika, feltétlenül ki fogom próbálni így, ahogy te csinálod!


Szép napot minden erre tévedőnek:)

Gesztenyelány írta...

Nagyon irigylem ezt a készletedet!:-)

Lívia írta...

Gesztenyelány, nincs belőle készletem, a bögréből tányérral pl. csak két db van, elég drága volt. De már tudom hol lehet Pesten is venni, megnézem ott is az árakat. Semmiből sem veszek hat darabot, ki bírná a blogolást anyagilag?:)

Gesztenyelány írta...

Nekem csak egy csészém van ebből, de imádom! Épp a héten szemeztem a fűszertartókkal, de az még sajnos várat magára:)

Lívia írta...

Én csak a fahéjas tartót vettem meg, az amúgy is zacskóban volt eddig:)