2010. jún. 12.

Kánikula kaják


Semmi kedvem főzni ilyen hőségben, sőt enni sincs sok. Rájárok a jégbehűtött dinnyékre, eperre, szinte elég is, és máris csináltam egy gyümölcs-napot. Azonban ma találtam egy nagyon jó receptet Kaldeneker György oldalán, amit nagyon szeretek. Egyszerű, könnyű, mégis különleges. Fűszeres mozzarella sárgadinnyével. Meg is csináltam rögtön, és nagyon finom volt!
Közben kedvet kaptam és összedobtam vacsorára egy tzatzikit, házilag készült joghurtból. Estére jó hideg lesz és az ízek is jól összeérnek. Azért egy kis olivabogyós, chilis kenyeret elcsipegetek mellé.





13 megjegyzés:

Ildifolt írta...

Igen, ez a fincsi hűsítő menü.

Bodzás Vendégház írta...

Sofia! A kenyérreceptet lehetne kérni?

Lívia írta...

Zsuzsa, nem én sütöttem. De ma fedeztem fel a sparban, nincs benne se tartósítószer, se adalék, és nagyon finom. Az a neve, hogy Mexikói Paillasse. Szerintem találsz róla a neten valamit.

Lívia írta...

Compot, máshogy nem lehet kibírni. Még este benyomtam egy mangó lassit. Most csináltam először, nagyon finom, de holnap eperrel csinálom. Gondolom te pancsoltál egész nap:)

Felhőlány írta...

Nagyon jól hangzik a mozzarellás dinnyesaláta! Ezt ki fogom próbálni!
Én néhány hete találtam rá arra a bizonyos kenyérre, ez is finom és az olívás is! :)

Lívia írta...

Még ilyet:) Két perce írtam neked kommentet, de valamiért nem jött össze, majd még próbálkozom.

Szóval, finom volt és nagyon jó receptek vannak Kaldenekkernél. Kinéztem a teafúvel füstölt csirkét, nemsokára megcsinálom.
Az olivás kenyér is jó, de ez a chilis, nekem ez a kedvencem:)

Névtelen írta...

Jól hangzanak a frissítő gyümölcsös ízek :o)

a sárgadinnyét nehéz nem szeretni :o)

Kristina

Lívia írta...

Kristina, próbáld ki, nagyon finom!:)

natimama írta...

Szia Sofia!
Kölcsön kérhetem a Mexikói Paillasse-os fotódat?
Ma megkóstoltuk Borókával, nagyon finom volt! :o))) Szeretnék írni erről az "élményről", kerestem képeket a Mexikói Paillasse-ról a neten, de olyan hangulatosat, mint a Te fotód, nem találtam. Ezért ide jöttem kuncsorogni érte... :o))))

natimama írta...

Természetesen a forrás megjelölésével tenném be a posztba a képet!

Lívia írta...

Natimama, persze, hogy viheted! Nem egy művészfotó:) De örülök, hogy ennyire ízlett! Kíváncsian várom az élménybeszámolót!

natimama írta...

Köszönöm! :o)))

Lívia írta...

Igazán nincs mit:)