2010. ápr. 1.

A terasz ódon bája



Első kávém a teraszon, plusz egy jó könyv, és a kaspók, székek lemosása ismét csúszik. Jó itt üldögélni, körülöttem rigók és macskák ugrálnak, a rózsák tegnap óta vagy tíz centit nőttek, a télen kinn felejtett hortenziám tele van friss hajtással, viszont két leanderem is tönkrement. Nehéz a kezdő kertészek élete. Mindenesetre jól megmetszettem, hátha... És itt az első képen, ha valaki esetleg felismerné, kedvenc szobai szökőkutam, vagyis a korsót tartó hölgy alsó fele látható, Molli macseknek köszönhetően ezután virágtartóként szolgál majd. Beültetem valamivel és talán még meg is köszönném Mollinak, ha nem csavargott volna el 3 napja. Remélem visszajön. És ha még üldögélek kicsit a teraszon, talán arra is megjön az ihlet, mit kezdjek a hölgy felső testével.
















8 megjegyzés:

Raindrop írta...

A gyönyörű terítőidtől mindig elájulok!

Lívia írta...

Van 3 db. És volt már függöny is az asztalon. Már készülök bolházni:)

Névtelen írta...

Kedves Sofia,
még sok hasonló nyugis bejegyzést kívánok mindannyiunknak :o) jó itt "pihengetni" :o)

jó látni, hogy éledezik a kert :o)
Kristina

Éva írta...

Már vártam a képeket tőled és egy kis hangulatjelentést is.Jó volt olvasni. Eseménydús napjaid vannak. Gondolok itt Molli macsek virágtartó eltörésére is, majd eltűnésére.
Várom a híreket Molliról, és arról, is hogy mi lesz a hölgy felső testével.
Biztosan jön valami ihlet.

Thrini írta...

Irigyellek a teraszon való ücsörgésért! :)
Bárcsak nekem is lenne már időm egy kis lazításra. De én mindig le vagyok maradva.... mindennel..
Hátha az ünnepek alatt..

Lívia írta...

Kristina, köszönöm! És gyere gyakran egy kis virtuális pihengetésre:)

Lívia írta...

Éva, valóban felpörgött az élet a téli semmittevés után, itthon is és a munkahelyemen is. De pörögni épp olyan jó, mint semmittenni:) Molliról természetesen tudósítok:) És a hölgyről is:)

Lívia írta...

Thrini, egy kis lazítás után sokkal jobban mennek a dolgok. Mindenre lehet időt szakítani. Próbáld ki!:)