2009. jún. 20.

Tárgyak üzenete


Szeretem a szép tárgyakat. Kapni, venni, elajándékozni, alkotni, csodálni......Nem ragaszkodom hozzájuk, mégis fontosak,


.
..mert egy számomra fontos és kedves embertől, baráttól kaptam,



.....mert életem egy fontos szakaszához kötődik,



...mert családi hagyaték,




....mert egy hónapig nem ettem, hogy megvehessem,



.
....mert az elmúlt nyarat idézi,



.....és mert, csak úgy. Nem tudom, mit, miért és hová teszek, akasztok, csak azt tudom, hogy minden amit életemben meg tudtam magyarázni, az nem volt valódi. Az otthonod rólad mesél. Amikor téli estéken a környező utcákon sétálgatok, szeretek bekukucskálni az ablakokon. Elkapni kedves pillanatokat, együtt vacsorázó családot, egy meghitt ölelést, vagy csak egy üres konyhát, ahol nemsokára kiveszik a sütőből a frissen sült rongyos kifliket. De nagyon ritkák ezek a pillanatok, mert mindenki függönnyel védi otthonát, és meghitt pillanatait. Pedig a függönybehúzásnak is megvan az ideje. Szeretünk mások életébe bekukucskálni, de a miénkbe senki ne lásson bele! Ilyenek vagyunk. Persze van úgy, hogy elhúzzuk függönyeinket, például karácsonykor. Ez jó ürügy arra, hogy szeressünk, hogy ne csak a családunkra és a barátainkra mosolyogjunk. Karácsonykor a giccs sem giccs, mindent elnézel mindenkinek, a lélek kicsit levegőhöz jut. Szeretetünket tárgyakba csomagoljuk, de nincs is ezzel semmi baj. A tárgyaknak lelkük van. Ahogy nekünk is.



2 megjegyzés:

Raindrop írta...

Nagyon tetszik ez a bejegyzésed! Az egyik legjobb szerintem a blogban... számomra! Csodaszép és igazán különleges tárgyak!

Lívia írta...

Köszi:):)