2012. jún. 21.

Mai munkáim








20 megjegyzés:

Éva írta...

Hangulat, illatok, sejtelem, fények...

Lisa írta...

Biztos hogy ismerlek.... :)
Köszönöm a hangulataidat!Ölelés

Lívia írta...

Lisa, én köszönöm!

Nagy ölelés mindkettőtöknek:)

Éva írta...

Jöttem egy kicsit hozzád!

Maruxanascimento @ gmail.com írta...

Estuve ausente algún tiempo,estoy recuperando mis viejas costumbres.
fué un placer pasar por tu blog.
un fuerte abrazo.
Maruxa

kovtama írta...

Miért nem írsz?? Annyira jó lenne már olvasni is tőled! Gyere vissza.

Éva írta...

Mi van veled? Hiányzol nekem is, éppen most akartam ezt jelezni, és itt találtam már Kovtamát is!:-)
Kicsit visszaolvasgatok időnként, mindig jó itt.

Éva írta...

Továbbra is hiányzol, de visszaolvasgatok most éppen.

Györgyi írta...

Hiányzol!
No gyere játsszál velünk megint!

Pamlerva írta...

Nagyon szép munkák!

Katalin írta...

most komoly, ?
négy hónapja ránk se?
pedig hiányzol ám

de nagyon

Éva írta...

Áldott karácsonyt kívánok!

Éva írta...

Jó itt most olvasgatni nálad. Hiányzol!

Katalin írta...

nekem is hiányzol, remélem jó vagy Boldogságos ünnepeket, és szép új évet kívánok

kovtama írta...

Boldog Új Évet, bárhol is jársz! Olyan jó nézegetni a régi dolgaid, de sokkal jobban örülnék, ha megint lenne új, amit olvashatnék és nézhetnék! Remélem jól vagy!

Katalin írta...

Nem hiszem el, hogy eltűntél,
nem hiszem

Éva írta...

Nagyon hiányzol. Ha valaha idekukkantasz a blogodba, hagyj legalább pár sort. Olvasok nálad még mindig, mert kellenek a soraid, a képek, az egész hangulat. Mikor elkezdtem blogot írni, a tied miatt ragadtam itt, ez volt az első, amit megtaláltam, és nagyon nagyon szeretettem és szeretem.
Minden jót kívánok!

Lívia írta...

Éva, Katalin, Kovtama és Boróka, ne haragudjatok, ezer éve nem jártam itt, de a mai postban megpróbáltam exkluzálni magam:)Azt még nem tudom, lesz-e másik blog, de ha rádumáltok....:))) Puszi nektek:)

Éva írta...

Én nagyon rádumállak!!!Ilyen önző vagyok, és hátha neked is jó lesz!!
Szerintem sokan sorakoznak még ide...

Katalin írta...

nekem ez örök kedvenc
itt köszöntelek közelgő szülinapom alkalmából, szeretettel