2010. márc. 1.

Ilyen is tud lenni a Duna













12 megjegyzés:

Üveggyöngyjátékos írta...

Ilyen helyen nem lehet nehéz feltötlekezni, úgyhogy akármi bajod is volt az elmúlt napokban, s lesz még eztán esetleg, csak tessék kimenni... :)

Unknown írta...

Tetszik a haragos viharfelhőként gyülekező pamacsok és a tükörsíma világoskék ég és Duna ellentéte! Izgalmassá teszi a felvételt.
Jópofa a ferdén felvett kép is - mégse folyik ki a Duna..
No és, a vízben tükröződő fa! Nem tudok betelni az ilyen felvételekkel!

Lívia írta...

Köszönöm, Gisela! Gyönyörű volt ma lenn a parton!

Lívia írta...

Marvin, de aranyos vagy:) De csak nem volt kedvem a géphez ülni, ez néha előfordul velem + volt egy többnapos vendégem is. De minden nap dunáztam:)

Éva írta...

Nagyon jók a tükröződések és a színek.
5-ös, 6-os kép tetszik különösen. Megértjük, ha nincs kedved jönni, csak vártunk. Én is! Hiányoztál.:-)

Névtelen írta...

Sofia én is vártala újra :o) és nem volt hiába a várakozás :o) csodás képek itt is :o)
Jó, hogy itt vagy újra :o) !
Kristina

Éva írta...

BÖRZSÖNYI ERIKA: Bennem béke

Addig nézem a vizet,
s a vízen tükrözõdõ
napfény csíkját, míg
felold, eltelít a látvány.
Bennem béke, köröttem
csend. Itt, most érzem
a végtelent.

Timtom írta...

Gyönyörű bús képek. Bár lehet, hogy csak az én hangulatomon kellene javítani, s máris nem lennének olyan búsak. De jó nézni őket. Elmerengtem őket nézve. Köszönöm.

Lívia írta...

Éva,
nagyon kedves vagy, köszönöm:)

Kristina,
neked is köszönöm! Nemsokára már igazán fotózásra való idő lesz, meg is untok majd!

Timtom,
én köszönöm neked!:)

Névtelen írta...

hm...nos azért elég szorgosan kellene "dolgoznod", hogy megunjuk a fotóidat :o) Sofia.

Kristina

Lívia írta...

:)

Palócprovence írta...

Küldtem Neked valamit! :)
http://palocprovence.blogspot.com/2010/03/dijeso.html